DZIAŁ CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWY załatwia sprawy z zakresu:
- przyjęcia w poczet członów Spółdzielni,
- ustania członkostwa w Spółdzielni (zgony, wykreślenia),
- ustanawiania praw do lokali spółdzielczych,
- zgłaszania ilości osób zamieszkałych w lokalach mieszkalnych.
- przekształcania spółdzielczych praw do lokalu mieszkalnego w odrębną własność,
- zmian związanych z nabyciem lub zbyciem lokalu,
- przetargów na ustanawianie praw do lokali mieszkalnych,
- wystawianiem zaświadczeń potrzebnych do sprzedaży lokalu na rynku wtórnym, założenia księgi wieczystej na spółdzielczym własnościowym prawie do lokalu, ubiegania się o kredyt w banku oraz innych zaświadczeń – koszt wydania zaświadczenia – 25,00 zł
- udostępnianie danych transakcyjnych sprzedaży lok. mieszkalnych – 50,00 zł
DZIAŁ OPŁAT I WINDYKACJI – załatwia sprawy z zakresu:
- naliczania należności za lokale mieszkalne i użytkowe,
- zadłużeń z tytułu opłaty za mieszkanie i z tytułu czynszu najmu,
- windykacji należności,
- naliczania odsetek od niezapłaconych należności,
- ubezpieczenia mieszkania ze składką płatną miesięcznie,
- zagadnień związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych,
- wystawiania najemcom faktur z tytułu czynszu najmu,
- informacje w zakresie rozliczeń okresowych (woda, centralne ogrzewanie),
ADMINISTRACJA SPÓŁDZIELNI – załatwia sprawy z zakresu:
- zgłaszania i usuwania usterek i wad budowalnych w lokalach mieszkalnych
i użytkowych, - spraw remontowych,
- procesu przygotowania inwestycji do realizacji,
- organizowania przetargów na roboty budowlane, projektowe, ich prowadzenia i sporządzania stosownych umów na wykonywanie robót inwestycyjnych i remontowych,
- sprawowania przeglądów stanu technicznego zasobów,
- wynajmowania lokali użytkowych oraz garaży,
- utrzymywania porządku i ładu na osiedlach,
- pracy sprzątaczy i konserwatorów.